Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Z toho mrazí, je jedno, zda jste si to vymyslel nebo ne, ale R^

7 0
možnosti
JR

J69a34r54a 93R66a38n67k

9. 7. 2015 7:40

Ondreji, nemrazi, chce to vice humoru a mene bonmotovskych ostud, doma to asi nikdo moc nesleduje, ale ve svete se to po kazdem jeho vystoupeni objevi, mi kanadsti pratele mi obcas preposlou, co se u nas deje - treba fialovou ruku jsem v Praze videla druhy den a vedela jsem od kamaradu z Kanady, ze to bylo na BBC a ze to mam vyfotit:-) Pritahla jsem v te dobe kamarada z Kanady a ten je dodnes presvedcen, ze Cesi maji smysl pro humor - prostrednicek mirici k Hradu a ja mu vzdy tvrdila, ze sice mame radi politicke vtipy, ale jen kdyz vime, ze z toho nic nebude, proste povidat jsme mohli, ale nic z toho....:-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1402x
Uznávám pouze skutečné autority. Tou jedinou a na dlouhá léta poslední byl v polistopadové historii Václav Havel!!!

Seznam rubrik