Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Si0 po druhém zákazu

Dovedu si představit ve vedení čehokoliv samé mužské,

to už tu konečně bylo a fungovalo to.

Ale nedovedu si tam představit samé ženské, to musí být masakr.

0/0
29.8.2010 0:23

Amálka

Re: Dovedu si představit ve vedení čehokoliv samé mužské,

"Monokultura" cehokoli je nezdrava. Zazili jsme to kuprikladu poslednich 40 let...

0/0
29.8.2010 10:34

certik_bertik

no

s šovinismem a sexismem byste se možná do komunální politiky dostal

0/0
28.8.2010 22:00

Si0 po druhém zákazu

Re: no

Ale má pravdu, předsedo.

A ve škole jsme se učili, že šovinismus je nenávist k cizím národům. Co to s tím má co dělat?

0/0
29.8.2010 0:21

Amálka

Re: no

Evidentne jste ve skole nedaval pozor:-), neb nenavist k cizim narodum je xenofobismums.

Sovinismus je nadrazene chovani muzu vuci zenam, tudiz sovinismus je zde zminen velmi spravne, neb text je jeho prikladem.  Klidne by se do ucebnic mohl dat jako odstarsujici priklad pro zeny, aby se takovymto muzum obloukem vyhnuly, a muzum, aby vedeli, ze s takovouto u zen neuspeji.

0/0
29.8.2010 10:26

radim36

Jedni a druzí papaláši

No, problém Kateřiny Neumanové  je ten, že jedni papaláši zaplatit dluhy slíbili a než mohlo k placení dojít, papaláši se vyměnili a ti noví platit odmítli.

Pak je problém celého  MS v Liberci, že se asi nepovedlo. Ne kvůli vlastnímu průběhu MS, tam Neumannová odvedla vcelku dobrou práci.

Ale kvůli tomu, že dneska primárním cílem takovéhohle sportovního  "cirkusu" je na desetiletí zviditelnění příslušného regionu, rozhýbání turistiky a obchodu s turistikou spojeného a tím přínos do té regionální ekonomiky je Mistrovství světa v Liberci zmršená akce. Peníze z reklam, z vysílacích práv a ze všeho možného kolem MS protekly a zmizely a dneska to v Liberci s největší pravděpodobností vypadá tak, jako by tam MS nebylo před dvěma roky, ale před 50 roky. Nikdo tam kvůli MS nejezdí a neutrácí....

0/0
28.8.2010 13:51

Stará kára

Samozřejmě

Zdůvodnění (očekávala že  d l u h   z  a   n  i   n ě k d o  /stát/  z a p l a t í) je neuvěřitelné, skandální a popisuje naše soudnictví skvěle. Ono to neí jen o posuzování podle osob. Posuzuje se prostě podle toho, jaký má soudce na věc názor. Bez ohledu na zákony.

K Daně Kuchtové: Měli bychom se ptát, proč doslova "prorvala" K. Neumannovou do čela organizačního výboru. Co jí to přineslo.  Kdo zná zkulsí ví, že nešlo o pí Neumannovou, ale o otce jejího dítěte. A co jsou otec i syn Jindrové opět vědí mnozí.

0/0
27.8.2010 22:59

proxima centauri

S clankem vcelku souhlas

Jako zena musim bohuzel potvrdit, ze dosavadni politicky (poslankyne. ministryne atd. ) nam cest  neudelaly. Nejak se mi nevybavuje ani jedna, o ktere bych mohla s klidem prohlasit, ze je to zena na svem miste. Byvale i soucasne "politicky" typu Talmanove, Biomasy, Parkanove, Vesecke, Kovarove, Klasnove, Koci, Buzkove, Kuchtova, Emmerova, ...jedna horsi blbka nez druha. Neni tam zena, ktera by byla pro ostatni zeny inspiraci, ktere by bylo mozne si vazit a ktera by mela opravdu originalni politicke nazory a umela je prosadit.

Jinak Kacena je zlodejka, to uz ji nikdo neodpare. Lidi uz ji nikdy nebudou brat jako zlatou olympionicku. Muze si za to sama a musi s tim zit. Otazkou je, zdali ji to trapi...

0/0
27.8.2010 20:55

Amálka

Re: S clankem vcelku souhlas

Proximo Centauri (dobrý nick :)), když píšete, že ženy ženám moc cti neudělaly, víte o takových mužích, kteří se s pověstnou ctí zhostili vrcholných politických funkcí?

Mužů je ve "špičkové" politice z různých důvodů několikanásobně více a nevím o žádném takovém, což je poněkud smutné, až tristní.

0/0
27.8.2010 22:21

proxima centauri

Re: S clankem vcelku souhlas

Diky :)

Mate pravdu, neznam ani muze-politika,  ktery by za neco stal. Jsou to vsechno lhari, korupcnici, radoby moraliste, nevernici, narcisove atd atd. Neni tam snad jediny, ktery by nemel maslo na hlave. Muze se mi treba libit nejaky politicky krok daneho politika/politicky, ale vzapeti na ne vyleze nejaka spina, takze umelecky dojem je 0.0.

Ja jsem reagovala na to, ze casto slysime kecy o tom, jak zeny vnesou do politiky kulturu, empatii, lidskost (mimo polit. nazoru ovsem) a vsechno jsou to kecy. Ty co se tam dostanou jsou stejne zkorumpovane, jako chlapi.

Ja jako emancipovana zena se za ne stydim.

0/0
28.8.2010 12:49

Amálka

Málo žen ve funkcích je výhra?

Souhlasím s Vámi, že justice a další orgány nefungují v naší zemi, jak by měly a že řada představitelů státních institucí je nekompetentní. Kateřina Neumannová je bezsporu vynikající běžkyně a její výkon coby ředitelky mistrovství její předchozí letitou kariéru naprosto devalvoval.

Rozhodně s Vámi však nesouhlasím, když hovoříte o ženách buď jako bezduchých panenkách nebo přesmrtvolózních potvorách. Nechci přecházet do osobní roviny, ale  dovolte mi poznámku, že většina žen je přesně mezi těmito dvěma extrémy.

Je nehorázné, že ani 20 let po revoluci nedokázala vytvořit společnost podmínky pro větší zastoupení žen ve vrcholných státních funkcích, viz. letošní tristní obsazení ministerstev po volbách. Osobně znám několik komunálních političek a obce a města pod jejich vedením vzkvétají. Za sebe doufám, že bude v politice více žen a v naší společnosti méně mužů Vašeho machistického typu.

0/0
27.8.2010 20:03

a-b-c-d

Re: Málo žen ve funkcích je výhra?

ale jistě, společnost přece musí vytvořit podmínky - nejlépe takové, aby si každá slečna mohla vyzkoušet nějakou tu "výzvu", nějaké to ředitelské místo ;-)

0/0
27.8.2010 20:36

Amálka

Re: Málo žen ve funkcích je výhra?

Když je vytváří pro některé mašinfíry, tak proč ne pro slečny?

0/0
27.8.2010 22:22

běžný ovčan

Re: Málo žen ve funkcích je výhra?

zeny jsou jinak stavene, maji jine predpoklady, mysleni atd.. proto jich na takovychto mistech bude dycky mene, delat kvoty a umele je tam tlacit je nesmysl

0/0
27.8.2010 20:38

proxima centauri

Re: Málo žen ve funkcích je výhra?

to mate pravdu, je jich (zen) vic v komunalni politice, protoze ta je vic o opravdove praci, nejen o lobbovani, korupci a prazdnem tlachani, jako se to dela v Praze.

Dalsim duvodem je, ze tyto komunalni politicky maji rodiny v obcich, ktere ridi, a pochopitelne ne kazda zena muze, nebo chce, svou rodinu opustit a jit delat "vysokou politiku" do Prahy.

0/0
27.8.2010 20:47

Tecumtha

uf-šovinistický pravdoláskovec-no potěš koště

Rv

0/0
27.8.2010 19:52

atrapa

žena ve funkci

Máte jistě pravdu, že se švec má držet svého kopyta a nezkoušet, jak obstojí ve výzvě stát se třeba kardiochirurgem (po čemž celý život toužil a dosud si to nezkusil).

Pokud jde o zastoupení neschopných lidí v důležitých funkcích, nabyla jsem už ze sdělovacích prostředků dojmu, že muži převádějí výkony stejně nevalné (nebo záměrně ve svůj hmotný prospěch nepovedené) jako Vámi jmenované ženy; jen těch žen ve vyšších funkcích je stále málo a tak jsou nápadnější.

Paní exministryně Parkanové se nechci zastávat, ale myslím, že z polistopadových ministrů obrany určitě nebyla nejhorší.

0/0
27.8.2010 19:47

AMCPP

Kačenka přece firmu má...

Svůj penziónek na Zadově, a při těch nekřesťanských cenách jistě i ziskový. A snobů, kteří se rádi pochlubí, kdeže to byli ubytovaní, se najde dost.

0/0
27.8.2010 19:29



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.